Česká pošta nedoručuje Balíky do ruky, místo toho podvádí a lže zákazníkům. A těm je to fuk
Nedávno jsme o jedné takové události psali, nic se nezměnilo a můžeme předpokládat, že ani nezmění. Proč si chování neschopné a podvodné (sliby služby a její soustavné neplnění = podvod) České pošty nepřipomenout na nové aktuální situaci? Totiž nechme si Českou poštou doručovat poštu a spolehněme se na nedoručování včas, nezvonění, nevolání, neupozorňování, neschopnost a lhaní.

Nikam se téměř nedovoláme, vedení ani po stížnostech nic ne(vy)řeší, nezájem. Ale zákazníku zaplať si za „lepší” službu, kterou s největší pravděpodobností nedostaneš a ani ji nepřijdeš reklamovat, protože jsi imbecil, jenž si postěžuje mezi svými soukmenovci v hospodě a večer zase usedne k televizi k Ordinaci v růžové zahradě. Taková je praxe, pouze snad ne vždy je to Ordinace, někdy je to Ulice, někdy Prostřeno a jindy Výměna manželek.
Související články:Česká pošta své závazky neplní a neplní |
---|
Modelová situace
Objednáme si v sobotu 22.10. zboží, aby toto bylo v pondělí 24.10. odesláno a v úterý 25.10. Českou poštou prostřednictvím její služby Balík do ruky doručeno. Prodejce se na to, i když bylo zboží skladem, vykašle (to je nyní vedlejší) a objedná u České pošty předání na úterý 25.10. Jenže Česká pošta si pro balík nepřijede, převezme jej až ve středu 26.10. s tím, že má být doručováno následující pracovní den, tedy ve čtvrtek 27.10., což se samozřejmě také nestane. Nic se nestane dokonce ani v pátek 28.10. (volno, v pořádku), až v pondělí 31.10. přichází ve 13:18 SMS, že bude balík doručován v čase mezi 13:00 – 19:00, což je absurdní, neboť dobrých 18 minut je minulostí.
Fajn, čekáme. Odbíjí 14. hodina, 15. hodina, 20. hodina. Balík nikde. Jdeme se podívat do poštovní schránky, zda tam nenajdeme třeba nějaké oznámení. Schránka zeje prázdnotou, dopravce České pošty vůbec nepřijel, nijak se neomluvil a nedal ani na vědomí, co se s balíkem děje, natož zda vůbec bude někdy doručován a doručen.
Když se neděje nic ani v úterý 01.11., volám na Českou poštu v 17:10 (235300622) pro informaci, kde po asi deseti minutovém vyzvánění mi to zvedne zaměstnankyně, aby mi sdělila, že dopravce balík nemá a že netuší, kde se balík nachází s dovětkem, že asi v depu. Prý zajistí dovoz. Když volám tentýž den znovu pro informaci (do 18 hodin), již se nedovolám (zvoní, nikdo nezvedá). Absolutně nic se neděje ani ve středu, tento den se na poštu nedovolám dokonce vůbec, přitom jsme to zkoušeli asi 5x s vždy cca 10-20 minutovým čekáním. Česká pošta telefony evidentně prakticky nepoužívá. Kolem 15 hodiny tedy vysílám zástupce s razítkem firmy na pobočku pošty se informovat, eventuálně balík vyzvednout, neboť jej už skutečně potřebuji. Balík je na poště, skvělé, jenže jej vyslaná osoba nedostane, protože na balíku není uveden název firmy, ale pouze mé jméno (stupiditu prodejce nyní neřešíme), takže na poštu musím já, což nemohu, protože jsem toho času u soudu. Za okamžik přichází SMS, že zítra (03.11.) je poslední možnost zásilku vyzvednout. Nyní tedy vím, že na pobočku České pošty musím já a zítra, jinak balík prostě nedostaneme.
Jdu osobně na poštu ve čtvrtek 03.11., kdy si balík vyzvednu. Paní na přepážce stížnost nezajímá, prý ona ani vedoucí nic, prý za vše může řidič nebo depo. Se slovy, že žádný řidič ani dopravce, ale vedení pošty, s balíkem odcházím. Balík doma rozbaluji a zjišťuji, že nám bylo odesláno něco jiného, než jsme si objednali. O tom až níže.
Důkazní materiály
Telefonní hovor s nekompetentní pracovnicí České pošty z 01.11.2016, 17:10 ZDE.
Neúspěšná mailová komunikace s Českou poštou ZDE. Neúspěšná mimochodem proto, že jí náš podnět ale vůbec nezajímá, údajně jej „bude řešit do 30 dnů”. Dále z obsahu mailů a vypreparovaných tiketů je možné pousmát se nad protichůdnými tvrzeními. Totiž takovými, že od 02.11. je zásilka uložena na poště po dalších 7 dní, ale poslední termín vyzvednutí je den následující. Zdá se, že to tady někdo nemá v hlavě příliš v pořádku.
Snímky SMS z telefonu
Balík nám tedy nebyl nikdy ani doručován a musel být vyzvednut až na poště, kde jsme si dobrou půlhodinku postáli v každodenní frontě. Navíc na poštu se prakticky nedá dovolat, čili vyžádání doručení nepřipadá v úvahu.
Ponaučení pro příště
Jaké z toho plyne ponaučení? Jelikož služba Balík do ruky a Balík na poštu v 90% případů nefunguje, nepoužívejme ji. Snad možná nepoužívejme ani Českou poštu jako takovou, pokud to jde, neboť její vedení šikanuje zaměstnance [2] [3] a na zákazníky zcela kašle. Zkrátka stále stejná standardní zdmrdovohnoutská polostátní firma.
Příběh prodejce
Závěrem zmíním jednání prodejce, poněvadž se tento rozhodl na Heuréce po mém sdělení oné faktické zkušenosti mě veřejně osočit a zalhat, na což již nemohu na tomtéž místě odpovědět. Odpověděl jsem tedy mailem, na který mi, samozřejmě, nebylo reagováno rovněž (pochopitelné, argumenty jsou jasné), tedy situaci ke zbytečnému ztrapnění prodejce (viz obsah mailu) zveřejňuji. Oč se jednalo, se tak lze dočíst právě z mailu.
Zkráceně – výzva k hodnocení obchodu a zboží dorazila v době, kdy jsme zboží ještě neměli. Hodnocení tak vzniklo pouze ze společné stupidity prodejce s Heurékou, která nesmyslně posílá své dotazy krátce po uskutečněném obchodu, kdy zákazník ještě zdaleka nemůže vědět, zda je, nebo není se zbožím a obchodem spokojen. Za vzniklou situaci, včetně tohoto „úniku” na internet, si tak mohou obě tyto instituce samy, takové nesmysly jindy běžně přecházím. Navíc, jak píši výše, po celé maškarádě s Českou poštou, prodejcem Onpira.cz a Heurékou dosud ani nemám objednané zboží (podle prodejce to prý spletl skladník). Prodejce však ve svém jednání (kupodivu) na poslední chvíli otočil a nápravu údajně sjedná rychle. Dnes (sobota) údajně přijede jiný dopravce, jenž má pokyn převzít od nás chybnou zásilku a výměnou předat správnou. Pokud vše proběhne bez problémů, celá věc tím bude uzavřena. Podotknu snad ještě, že oba (snad závěrečné) reklamační telefonní hovory s prodejcem Onpira.cz proběhly na úrovni, patrně jsem tak při reklamaci narazil na jiného, rozumnějšího, zaměstnance.
Tento článek je staršího data, nejen z důvodu ochrany před přílišným internetovým spamem byla zdejší diskuse k němu již uzavřena. To Vám však nebrání v zahájení diskuze nové, popř. v navázání na místní komentáře prostřednictvím našeho fóra ZDE, kde se Vám též můžeme věnovat.
Proč trestáte eshop negativní recenzí za nedodání zboží, když velice dobře víte, že zboží z eshopu dávno odešlo a zjevně je chyba na straně české pošty?
Promiňte, ale jakým pasážím v článku nerozumíte? Mimochodem včera zboží rovněž nedorazilo, jak mi e-shop telefonicky sliboval, takže další celý víkendový den v háji.
Pokračování případu. Dnes v 06:46 hod. přichází od PPL sms, že bude nový balík (po reklamaci) doručován mezi 09-11 hod. s dotazem, zda budeme na adrese. Ve 12:45 hod. čtu sms. Nikdo nepřijel, nikdo nezvonil. Reaguji, že jsem nevěděl, že je nutno pro doručení odpovídat na sms. Pán z PPL mi volá zpět, aby sdělil, že na zvonku není název firmy, že prodejce Onpira.cz balík tentokrát nenadepsal jménem příjemce, ale jen názvem firmy (v případě České pošty zase napsal jen jméno a nikoli název firmy). Jenže na zvonku název firmy je, na což mi PPL reaguje, že na zvonku název firmy nečekal, čímž potvrzuje, že tu vůbec nebyli. Další (třetí) termín doručení tedy zítra mezi 12-14 hod. Lze podle logiky e-shopu předpokládat, že za volbu tohoto dopravce může právě Onpira.cz?
DPD to stejný. Stejní nekňubové
Hlavně že máme EET aby se zase někdo napakaval… U české pošty bych neposlal ani knoflík jedním slovem PODVODNÍCI!!! Dnes podáte zítra dodáme ;)))) u České pošty ani náhodou-spíš dnes podáte zapltíte a mi MOŽNÁ dodáme ale za týden když se bude chtít 😉 Ještě že se z tohoto státu stěhuji-a nezávidím pozůstalým 🙁 vysoké ceny daně neochota podvodníci…. podprůměrné platy(kromě politiku) no rychle pryč.
Výše uvedený článek zcela dokonale popisuje můj dnešní den od sms a e-mailové komunikace (3 dny), přes nedodání balíku, komunikace s doručovatelem, výzvy v schránce sousedů, vybavováním na poště… Prostě další super den se službami České pošty. Bohužel to již přestalo být překvapivé, a představuje to standardní stav služeb České pošty. Já mám to štěstí ,že jsem se tentokrát !! ke zboží dostala (není to pravidlem). Připájím se k názoru, že pokud je to možné a mám jinou volbu, služby České pošty nevyužívám.
S Ceskou postou mame naprosto stejne problemy, le taky do nich dobre hustime, bohuzel zatim se nic nezmenilo.
Podobná zkušenost s „Balíkem do ruky“ a ČP v Plzni. 8.12.2016 oznámení, že balík převzali a připravují. Dne 12.12. ve 21,30 hod. zpráva, že pokus o doručení byl neúspěšný a balík dali na poštu. Téhož dne 12.12. ve 23,30 hod. zpráva, že mě 12.12. od 13,00 do 19,00 hod. budou doručovat balík !!!!! Zpráva tedy několik hodin po uplynutí doby !!!! Navíc zcela prokazatelně nikdo z ČP u nás nebyl !! Dělá si tedy ČP z lidí legraci, proč a za co chtějí stávkovat ? Českou poštu už nikdy.
Na této problematice neseme svoji část viny všichni:
1. Pochybení je na straně vedení České pošty, které nedbá dodržování zákoníku práce, správného proškolování a disciplíny zaměstnanců a zejména pak jejich rozumného finančního ohodnocování.
2. Pochybení je na straně nevzdělaných a lhostejných zaměstnanců České pošty k ostatním a sobě samým, kteří jsou ochotni pro firmu jako Česká pošta za šikany a almužny blížící se minimální mzdě pracovat.
3. Pochybení je na straně naší, tedy zákazníků České pošty, že této zastaralé instituce nejen využíváme, ale zejména si nestěžujeme, služby nereklamujeme a/nebo jinak ji nebojkotujeme.
Děkuji Vám za Vaše zkušenosti, budu jedině rád i za případné budoucí, pokud si vzpomenete, že jste sem současnou zkušenost psal.
stává se mi to pravidelně. snad jen jednou jedinkrát opravdu zvonil telefon a zásilku jsem převzal. pánovi jsem nechal 150 kč od cesty. bohužel ne vždy je možnosti jiná než přes českou poštu. pokud mohu, volím cestu jinou. pokud byste vytvářel nějaké hromadné řešení, rád vás podpořím čísly zásilek a sdílením v mých soc. kruzích.