ArteFUCKt jako fakt u Kyjského rybníka v Praze

Prezentace s vyvyšováním čehosi a k tomu ještě vychloubání se vysokoškolskými a firemními podíly, to jako vážně? Artefakt u Kyjského rybníka v Praze rozhodně stojí za povšimnutí, odráží se od něj totiž úroveň českého vysokoškolského vzdělá(vá)ní a (re)prezentace našich otitul(k)o(vá)vaných „autorit“.

Prostor pro Váš odkaz

Artefakt vznikl společným úsilím studentů fakult architektury ČVUT v Praze, VUT v Brně, TU v Liberci a Fakulty Lesnické a Dřevařská ČZU v Praze,” píše se na ceduli. Lze poukázat na to, že vytvořit „objekt” je věc jedna a napsat k němu „něco” druhá, ovšem snad si tu prezentaci, v tom případě, nějak ohlídám, ať se nemusím stydět, či ne?


 

Výčet chyb uvedených na ceduli

„Artefakt stavíme jako zkušební konstrukc.“

Chybí písmeno na konci slova.

Na hlavní otázku “co je na tom tak zajímavého” několik odpovědí:

Uvozovky na ceduli nejsou dle pravidel českého pravopisu, správně je první uvozovka dole, druhá nahoře.

…žádné pily, žádné dlouhé dopravování,… atd.

Tak buď je na konci čárka a tři tečky, nebo bez čárky „atd“ a tečka. Ne obojí.

FA ČVUT Praha – Tereza Červená, Dominik Petr, Michaela Mrázová, Eliška Müllerová, , Daniel Parachin…

Nikoho nezaujala čárka navíc a mezery mezi jmény Eliška Müllerová a Daniel Parachin?

Svou pomocí a dobrý skutkem…

Snad svou pomocí a dobrýM skutkem, nebo ne?

Miroslav “Sven” Nevlida

Na ceduli opět chybně uvozovky.

I takto může vypadat “Přirozená architektura”.

I takto může psát přirozený idiot, na ceduli opět chybně uvozovky.
 
Upozornění na několik absurdit

Tyto konstrukce jsou velmi harmonické v přírodě.

Nic takového se v přírodě přirozeně nevyskytuje!

Jsou velmi ekonomické – žádné pily, žádné dlouhé dopravování…

Tato konstrukce stála a její údržba znovu bude stát peníze.

I takto může vypadat “Přirozená architektura”.

Nic takového se v přírodě přirozeně nevyskytuje!
 

Konkrétně se na stavbě podíleli

FA ČVUT Praha – Tereza Červená, Dominik Petr, Michaela Mrázová, Eliška Müllerová, Daniel Parachin, Klára Pohlová, Václav Pošmourný, Jan Votoček, Tereza Vybíralová, Marek žáček.

FA VUT Brno – Martin Blažek, Karolína Burešová, Tereza Buryová, Jáchym Daniel, Tereza Dvořáková, Petra Figlovská, Petra Hůlová, Petr Jonáč, Ondřej Mráz, Adam Zláma.

FUA TU Liberec – Martin Utíkal

FLD ČZU Praha – Tomáš Pavelka, Jiří Smejkal

To vše za podpory Městské části Prahy 14 v čele se starostou Radkem Vondrou. Stavbu finančně podpořila společnost Landia Management s.r.o., jmenovitě Kamil Hošťák, Petr Tomášek, Ivana Tarantová.
Svou pomocí a údajným dobrým skutkem (nevíme, co se na takové stavbě dá považovat za dobrý skutek, pozn. red.) pomohli Pavel Schustr a další mechanici ze Stupské, Miloslav Klaus a jeho kolegové z firmy Metrostav, pan Šedivý z Vojenských lesů a statků ČR, Marian Svetlík, Jiří Hlinka, Pepa Pour.

Návrh stavby a její provedení – Hut architektury a spol., Martin Rajniš, David Kubík, Tomáš Kasnar, Miroslav „Sven“ Nevlida, Luboš Loibl, Jiří Lank, Martina Genčurová.

www.hutarchitektury.cz
 

Shrnutí na závěr

Konkrétně za tuto „prezentaci” jsou odpovědní všichni na ceduli uvedení lidé. Spusťte si video a přečtěte důkladně ceduli sami. Tolik přebujelého ega aneb kvalitní české ostudy na jednom místě se jen tak nevidí. Je až neskutečné, čeho si všimneme, jdeme-li po principech. Neříkám, že stavba je špatně, to určitě ne. Tvrdím, že úroveň (akademické) prezentace je otřesná! Pravopis, servilita, sebechvála. A taková je úroveň naší kultury…
 

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na IT a jazyky studoval dále psychologii a speciální pedagogiku. Věnuje se ICT, datové analýze, datové žurnalistice, futurologii, sociologii a ekologii. Prosazuje a popularizuje koncept zdrojové ekonomiky co by udržitelného socioekonomického modelu. Kromě duchdoby.cz provozuje např. dále také projekty jinemedium.cz, mojeretence.cz nebo fórum ETIQ.CZ, z.s. Vlivem nešťastných okolností je Martin od r. 2023 invalidním.

1 Komentář
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře