Jak mi Česká pošta v otevírací době zavřela přepážku před nosem se slovy, ať prý přijdu za hodinu

S ohlédnutím se na starší články o České poště na tomto webu si dovolím přidat své zkušenosti s čirou náhodou stejnou pobočkou České pošty na pražské Velké Ohradě. Jak se zaměstnanci pobočky Pošta Praha 519 chovají k zákazníkům, se dočtete z právě dnes odeslané stížnosti, kterou jsem odeslal, mimo jiné, ombudsmanovi České pošty, ačkoli samozřejmě neočekávám, tedy kromě tupých výmluv, naprosto žádné řešení.

Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM; zřeknutí se odpovědnosti ZDE)

Starší související články

# Česká pošta své závazky neplní a neplní
# Česká pošta nedoručuje Balíky do ruky, místo toho podvádí a lže zákazníkům. A těm je to fuk
# Česká pošta lže a podvádí zákazníky snad ve všech regionech, a to každý den. Nepoužívejme ji!
# Česká pošta místo doručování zásilek pohazuje výzvy k vyzvednutí po podlahách bytových domů

 

Otevřený dopis České poště

Věc: Stížnost na jednání zaměstnanců České pošty, pobočky Pošta Praha 519 (Janského 2254/45 – Stodůlky (Velká Ohrada)

Vážení,

dne 15.6.2018 jsem se ve 12:00 dostavil na pobočku České pošty (Pošta Praha 519) za účelem žádosti o výpis z katastru nemovitostí. Přepážku, kde se tyto služby poskytují (CzechPoint), právě opouštěl Váš zaměstnanec. Přes to, že mne viděl, jak k přepážce přistupuji, položil na ni cedulku „PŘEPÁŽKA UZAVŘENA“ a odešel. V podstatě ihned jsem se dotázal dalšího pracovníka u vedlejší přepážky na službu CzechPointu, kterou jsem požadoval. Tento mi sdělil, že mi tato služba nemůže být poskytnuta, jelikož pracovník, který tuto službu zajišťuje, odešel. (?!) Požádal jsem tedy, jestli mi tuto službu může poskytnout pracovník jiný. Další pracovnicí (nebyla u přepážky) mi bylo sděleno, že mám přijít za hodinu, neboť prý pracovník, který službu CzechPointu poskytuje, odešel na oběd, přičemž nikdo jiný mi požadovanou službu neposkytne. (?!)

Na základě těchto informací jsem tedy požádal o konzultaci nastalé situace s vedoucím této provozovny. Toto mi bylo Vaší pracovnicí odmítnuto se slovy, že je prý vedoucí v současné době na školení (v pátek). (?!) Požádal jsem tedy o konzultaci se zástupcem vedoucího.

To, co jsem se vzápětí od Vaší pracovnice dozvěděl, mě docela šokovalo! Zástupce vedoucího prý též není přítomen. Byl to totiž údajně již zmíněný pracovník, který mi zavřel přepážku CzechPointu před nosem a odešel na oběd.

Provozní doba pobočky Pošty Praha 519 je nepřetržitě PO-PÁ od 8:00 – 18:00. Nikde není v provozní době vyjádřena žádná hodinová či jiná přestávka, byť třeba jen přepážky CzechPoint. Mám tedy za to, že by mi měla být v této provozní době poskytnuta jakákoli služba, kterou Česká pošta nabízí.

Závěrem bych rád podotkl, že v okamžiku nastalé situace byla provozovna naprosto prázdná. Nezdržoval bych tedy žádné zákazníky ve frontě, nikoho bych svoji žádostí o službu CzechPointu neobtěžoval, ačkoli o jakémkoli obtěžování nemůže být řeč. Obtěžoval jsem zřejmě pouze pracovníky této pobočky, jelikož mi mnou požadovaná služba nebyla poskytnuta.

Žádám Vás tímto vzhledem k nastalé situaci o vyjádření, zda takové jednání Vašich zaměstnanců považujete za normální, či nikoli a zda s ním hodláte pokračovat, anebo pokud ne, tak jaké konkrétní stanovisko k věci zaujmete.

V očekávání odpovědi

Jiří Duffek
(adresa stěžovatele odstraněna redakcí)
 

Autor článku

Jiří Duffek

Sdělení redakce

Toto není zdaleka první ani poslední případ špatného jednání České pošty, což jistě může potvrdit drtivá většina z Vás. Pokud Vás to zajímá, projděte si i naše starší články o České poště, které najdete výše v tabulce pod neklamním bannerem a podělte s námi o Vaše příběhy. Budou-li logicky sepsané, rádi Vám je publikujeme. Jak víme, stížnosti ani reklamace na Českou poštu neplatí, pojďme tedy medializovat příběhy jednotlivých jejích klientů. Své příběhy zasílejte na e-mail redakce uvedený pod položkou KONTAKT v pravém horním rohu stránky, anebo do komentářů pod článkem. Za spolupráci a vzájemnou pomoc si mezi sebou Vám děkujeme.

Externí autor
Sledujte nás

Externí autor

Shledáváte naši práci, alespoň do určité míry, za společensky prospěšnou až potřebnou? Pokud je Vaše odpověď kladná, zvažte, prosíme, svoji podporu, bez které se vzhledem k faktu, že nejsme nikým jiným než Vámi, našimi čtenáři a podporovateli, placeni a ani nemáme nárok na pobírání žádných dotací, neobejdeme. Jen pro udržení našich webových stránek online na internetu je potřeba měsíčně vybrat alespoň 1.800 CZK nehledě na finance potřebné pro naši další související a výhradně dobrovolnou aktivistickou činnost...

Na červenec 2018 jsme vybrali 1.250 CZK. Kolik a na jakou naši konkrétní činnost je potřeba měsíčně vybrat, se dočtete v pravém sloupci webu. Vězte, že bez Vaší pomoci to dlouhodobě nedáme. Více informací, proč potřebujeme Vaši pomoc, se dočtete ZDE. Pro informace, na co a jak přispíváte a kolik je pro tu kterou konkrétní práci potřeba, přejděte SEM. Starší agendy naší práce najdete ZDE, nový úkolník Redmine ZDE.

Použít můžete transparentní bankovní účet: 55555521 / 2010, popřípadě účet běžný: 55555513 / 2010.
Pro platby ze zahraničí použijte IBAN: CZ09 2010 0000 0000 5555 5513, BIC: FIOBCZPP.
Za jakoukoli finanční, ale i případnou aktivní dobrovolnickou činnost, předem srdečně děkujeme.
Externí autor
Sledujte nás

Máte-li k tématu konstruktivní dotaz či poznámku, můžete článek prostřednictvím formuláře níže okomentovat. Podotýkáme, že komentáře jsou nejprve předkládány redakci ke schválení, aby tato posoudila jejich relevanci a morální a etickou nezávadnost. Pro možnost publikace okamžité použijte interForum.cz nebo požádejte redakci o autorizaci.

avatar
7500
  Odebírat  
Možnosti upozorňování:
Proč se DuchDoby.CZ bez Vaší pomoci neobejde? Informace ZDE
Hello. Add your message here.