Kaufland z lásky k Česku neví, jak správně česká vlajka vypadá

Kaufland pro samou lásku k Česku patrně neví, jak správně česká vlajka vypadá a prezentuje ji všude, kam se podíváme, chybně. Je tohle láskou k Česku, anebo spíše pohrdáním? A „našim” lidem je to jedno.

Prostor pro Váš odkaz
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)

Jak víme, česká vlajka ve svislém řešení má správně červenou barvu napravo a bílou nalevo [1]. Kaufland ale z lásky k Česku má barvy obráceně, přičemž nám v jihlavském obchodě nikdo nebyl schopen vysvětlit proč. Naopak zaměstnanci obrázky na svých tričkách před námi otáčeli a tvrdili, že je česká vlajka správně, protože přeci po otočení je červená barva dole. Jenže takto to skutečně nefunguje. Přesněji paní za pokladnou a následně další paní na informacích se s námi o tom ještě chtěly přít. A to pěkně za zastavování a dozoru patrně stejně hloupých zákazníků.

Vše, co nabízí naše země, chceme také nabízet my Vám. Víme totiž, jak moc máte rádi české výrobky. Navíc pro Vás máme desítky ověřených receptů na hitovky českých kuchyní! Z lásky k tradici, z lásky k originálu, z lásky k Česku,“ píše Kaufland na svém webu [2], ačkoli se nejedná o českou firmu, ale německou [3] (záloha). Takže žádná jejich země! Deutschland über alles… Litujeme, ale taková není naše tradice a nemáme zájem.

Kampaň „Z lásky k Česku” probíhá už docela dlouho a dosud jsme na internetu nenalezli jediný podobný principiální článek. Tak jsme žel první, což nás poněkud rmoutí. No, asi se nedá nic dělat, anebo jsme opět jen něco nepochopili…
 


 


 

Z lásky k Česku
Martin Mojmír
 

Aktualizováno 25.07.2016

Ačkoli cca 2/3 našich čtenářů principu rozumí, někteří z nezúčastněných nám posílají odkazy na články týkající se možností používání státních znaků. Tyto však musíme vyvézt z nepochopení, neboť zde neřešíme, co se podle zákona smí a nesmí, respektive možné pohnutky řetězce, nýbrž právě principy, kdy tento používá naši trikoloru chybně, přičemž nevíme, co je smutnější. Zda chyba z nevědomosti, anebo úmysl.

Chybu lze považovat za neznalost, ovšem úmysl už za pohrdání. Každopádně nechť si to každý vyloží podle sebe, nicméně pokud podobně nešťastně zvolené kampaně někomu nevadí, je to podle nás přinejmenším na pováženou. Nám se to nelíbí, nesouhlasíme s tím a proto jsme o tom také napsali. Více v tom netřeba hledat.

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na IT a jazyky studoval dále psychologii a speciální pedagogiku. Věnuje se ICT, datové analýze, datové žurnalistice, futurologii, sociologii a ekologii. Prosazuje a popularizuje koncept zdrojové ekonomiky co by udržitelného socioekonomického modelu. Kromě duchdoby.cz provozuje např. dále také projekty jinemedium.cz, mojeretence.cz nebo fórum ETIQ.CZ, z.s. Vlivem nešťastných okolností je Martin od r. 2023 invalidou.

Odebírat
Možnosti upozorňování:
guest
22 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Martin
Martin
7 roky před

Kaufland logo z lásky k česku je cíleně spřeházený protože se statní vlajka nesmí používat v reklamě a tohle je taková právní oklika. Takže onen tvořitel článku by měl nejdříve zapřemýšlet než napíše kravinu.

Qestament
Qestament
7 roky před
Reaguje uživateli  Jjk

Při tvorbě čí kampaně? Jjk? Tohle je nějaká oficiální reakce? LOL, prej záměrně nekopírují vlajku. 😀 To ani nesmíte omg! Bejt vámi, vysral bych se na to úplně. Z lásky k Česku, to je kravina… Kdybyste dělali byznys z lásky k Česku, tak neprodáváte jedovatý éčkový sračky, ale nabízíte Čechům alespoň totéž co Němcům! Z lásky k Česku a Čechům tumáš ty dobytku glutamát, tumáš umělý sladidla, tumáš maso s moukou a bez masa. To je láska doslova až za hrob.

Petr
Petr
7 roky před

A koho z Vás trápí jiná s prominutím „ojebávka“ čechů ? >>> ty jejich pokladní lístky, alá reklamační doklad při nákupu něčeho s delší zárukou.

Už jste se zkoušeli z nich něco vyčíst např. po 3 měsících někdy i dvou ?

Toto je supr optimalizace nákladů na tisk :-), asi ekologická barva co nepotřebuje ani slunko k tomu aby z daného účtu schovaného klidně někde v šuplíku zmizlo vše potřebné a ty si pak zákazníku vyliž zadnici, až budeš chtít něco reklamovat – není jak a čím, zůstane čistý papír. No a aby papírny a výrobci paměťových medií měli kšeft, tak to ještě (ti co jsou všímavější) pojistíme nutným naskenováním, a samozřejmě případným naprosto zbytečným tiskem na místo malého formátu a jednou se to vystřelí na A4 a jen málo lidí ten zbytek ještě využije.

Prostě nesmyslné a zbytečné plýtvání je obraz této doby…

Martine, klidně si na tom Kaufland zase podejte, tady Vám snad potvrdí i ČOI, že by neměla být povinnost zákazníka si pořizovat zálohu dokladu.

Ivo
Ivo
7 roky před

Kaufland to hrá v každom štáte.