Kaufland z lásky k Česku neví, jak správně česká vlajka vypadá

Kaufland pro samou lásku k Česku patrně neví, jak správně česká vlajka vypadá a prezentuje ji všude, kam se podíváme, chybně. Je tohle láskou k Česku, anebo spíše pohrdáním? A „našim” lidem je to jedno.

Prostor pro Váš odkaz
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)

Jak víme, česká vlajka ve svislém řešení má správně červenou barvu napravo a bílou nalevo [1]. Kaufland ale z lásky k Česku má barvy obráceně, přičemž nám v jihlavském obchodě nikdo nebyl schopen vysvětlit proč. Naopak zaměstnanci obrázky na svých tričkách před námi otáčeli a tvrdili, že je česká vlajka správně, protože přeci po otočení je červená barva dole. Jenže takto to skutečně nefunguje. Přesněji paní za pokladnou a následně další paní na informacích se s námi o tom ještě chtěly přít. A to pěkně za zastavování a dozoru patrně stejně hloupých zákazníků.

Vše, co nabízí naše země, chceme také nabízet my Vám. Víme totiž, jak moc máte rádi české výrobky. Navíc pro Vás máme desítky ověřených receptů na hitovky českých kuchyní! Z lásky k tradici, z lásky k originálu, z lásky k Česku,“ píše Kaufland na svém webu [2], ačkoli se nejedná o českou firmu, ale německou [3] (záloha). Takže žádná jejich země! Deutschland über alles… Litujeme, ale taková není naše tradice a nemáme zájem.

Kampaň „Z lásky k Česku” probíhá už docela dlouho a dosud jsme na internetu nenalezli jediný podobný principiální článek. Tak jsme žel první, což nás poněkud rmoutí. No, asi se nedá nic dělat, anebo jsme opět jen něco nepochopili…
 


 


 

Z lásky k Česku
Martin Mojmír
 

Aktualizováno 25.07.2016

Ačkoli cca 2/3 našich čtenářů principu rozumí, někteří z nezúčastněných nám posílají odkazy na články týkající se možností používání státních znaků. Tyto však musíme vyvézt z nepochopení, neboť zde neřešíme, co se podle zákona smí a nesmí, respektive možné pohnutky řetězce, nýbrž právě principy, kdy tento používá naši trikoloru chybně, přičemž nevíme, co je smutnější. Zda chyba z nevědomosti, anebo úmysl.

Chybu lze považovat za neznalost, ovšem úmysl už za pohrdání. Každopádně nechť si to každý vyloží podle sebe, nicméně pokud podobně nešťastně zvolené kampaně někomu nevadí, je to podle nás přinejmenším na pováženou. Nám se to nelíbí, nesouhlasíme s tím a proto jsme o tom také napsali. Více v tom netřeba hledat.

Sledujte nás

Martin Mojmír

Shledáváte naši práci, alespoň do určité míry, za společensky prospěšnou až potřebnou? Pokud je Vaše odpověď kladná, zvažte, prosíme, svoji podporu, bez které se vzhledem k faktu, že nejsme nikým jiným než Vámi, našimi čtenáři a podporovateli, placeni a ani nemáme nárok na pobírání žádných dotací, neobejdeme. Jen pro udržení našich webových stránek online na internetu je potřeba měsíčně vybrat alespoň 1.800 CZK nehledě na finance potřebné pro naši další související a výhradně dobrovolnou aktivistickou činnost...

Na květen 2019 jsme vybrali 1.450 CZK. Kolik a na jakou naši konkrétní činnost je potřeba měsíčně vybrat, se dočtete v pravém sloupci webu. Vězte, že bez Vaší pomoci to dlouhodobě nedáme. Více informací, proč potřebujeme Vaši pomoc, se dočtete ZDE. Pro informace, na co a jak přispíváte a kolik je pro tu kterou konkrétní práci potřeba, přejděte SEM. Starší agendy naší práce najdete ZDE, nový úkolník Redmine ZDE.

Použít můžete transparentní bankovní účet: 55555521 / 2010, popřípadě účet běžný: 55555513 / 2010.
Pro platby ze zahraničí použijte IBAN: CZ09 2010 0000 0000 5555 5513, BIC: FIOBCZPP.
Za jakoukoli finanční, ale i případnou aktivní dobrovolnickou činnost, předem srdečně děkujeme.
Martin Mojmír
Sledujte nás

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na výpočetní techniku a jazyky studoval dále psychologii, sociologii a jazyk český. Věnuje se v současné době zejména IT, telekomunikačnímu a investičnímu poradenství, futurologii, sociologii, ekologii a lidskému stravování. Martin je zároveň příznivcem, sympatizantem a propagátorem tzv. Zdrojové ekonomiky, co by udržitelného socio-ekonomického modelu, provozovatelem projektů DuchDoby.CZ, ZeitgeistMovement.cz, JinéMédium.CZ, interForum.cz a řady dalších.

Martin Mojmír

22
Máte-li k tématu konstruktivní dotaz či poznámku, můžete článek prostřednictvím formuláře níže okomentovat. Podotýkáme, že komentáře jsou nejprve předkládány redakci ke schválení, aby tato posoudila jejich relevanci a morální a etickou nezávadnost. Pro možnost publikace okamžité použijte interForum.cz nebo požádejte redakci o autorizaci.

avatar
7500
12 Comment threads
10 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
15 Comment authors
TomášMirekIvoMartin BöhmPetr Recent comment authors
  Odebírat  
Možnosti upozorňování:
Ivo
Anonym
Ivo

Kaufland to hrá v každom štáte.

Mirek
Anonym
Mirek

asi před 5 lety jsem poslal email s fotkou Kaufu, kancléři Mináři ( na Zemana jsem nenašel link), on neodpověděl, ale odpověděla sekretářka, že to nevadí je to prý jenom raklama-fuj

Tomáš
Anonym
Tomáš

Je to ostuda. Taky jsem psal na Kaufland a nějaká paní mi odepsala, že to srdce nemá představovat vlajku. Co na to chcete odpovědět. Mě by zajímalo kdyby to udělali např v Polsku, kde jsou vlastenci a lidí se umí vzbouřit, to by byl bojkot Kauflandu. Ale u nás je lidem všechno jedno.