Sprosté chování Studio-Picasso s.r.o. k zákazníkům
Společnost Studio-Picasso s.r.o. je „Vaší online tiskárnou”. Nebo alespoň tak se prezentuje na své webové prezentaci speedprint.cz, kde dodává, že „pokud na svůj tisk spěcháte, jste tam správně”, resp. že „Vás zachrání”. Jako lákadlo jistě skvělý text, kdyby však praxe nebyla poněkud opačná.
Jinými slovy se jedná o lež jako dvě věže. Totiž nejen, že Vás Studio-Picasso s.r.o. nikterak nezachrání, ale oni na zákaznickou poptávku dokonce vůbec neodpoví a když jim, byť jakkoli, napíšete například politování nad tím, že ani nezareagují na Vaší poptávku, odvětí Vás výčitkou, že jste si dovolili hromadně oslovit více společností naráz, tudíž jste nechápavým chudákem a ubožákem, kterého nanejvýše nesnášejí s téměř démonickou modlitbou, ať o Vás již nikdy neuslyší. Jenže právě podobné nanejvýše arogantní chování někdy může být impulsem pro opak.
„Vážená, to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak,“ zahájil svoji reakci na druhý mail zájemkyně o službu tisku samolepek sám velký „ON” (proč „ON” viz TENTO autentický mail) pan jednatel David „Helmut” Helm neuvědomujíc si, že je to právě „ON sám velké vedení”, kdo se zprvu zachoval neslušně, když na prvotní mail poptávající neodpověděl. No a protože zase „JÁ” jsem, mimo jiné, podle „Helmutovy” rétoriky velkým, božským, jedinečným a vůbec nejlepším jednatelem společnosti ICTX.CZ s.r.o., z jejíž e-mailu pisatelka a zároveň redaktorka DuchDoby.CZ psala (mimochodem mail nebyl firemní, tudíž skutečně nechápu, proč by si měl pan Helm komu na cokoli stěžovat, nehledě na to, že si ani neověřil, v jakém vztahu je pisatelka k jednateli ICTX.CZ, s.r.o.), dozvěděl jsem se o textu „TOHO” pana jednatele Davida Helma, resp. Studio-Picasso s.r.o., a tento tak s klidem, neboť to sám pan David Helm svým odepsáním na mail Martiny odsouhlasil („Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu může být bez potvrzování kterékoli strany transparentní,” viz podpis mailu Martiny), zveřejňuji:
Vážená!
to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak?
Jelikož to asi ani nepochopíte, zde je důvod – Ti slušní zákazníci napíšou každému , u koho poptávají zvlášť a né dát do příjemců hromadně. Většina z nás, reklamek takovým zákazníkům neodpovídáme. Až se to naučíte, rád kalkulaci pošlu, protože pak si Vás budu vážit.
Jinak JÁ jsem vedení a takové chudáky co se na nějakých „stížnostech“ každý den na cokoli když není po jejich točí ,nesnáším!
Budu moc rád, když o Vás již nikdy neuslyším
A jelikož nejsem ubožák, ne Vaše vedení si stěžovat nepůjdu.
Dekuji
s pozdravem David Helm
www.speedprint.cz
info@speedprint.cz
Tel.: +420 723 282 929
Náš zákazník, náš pán jako doména minulého století
„Náš zákazník, náš pán?” Ale kdeže. S takovým sloganem se v kapitalistické společnosti zaměřené téměř výhradně na maximalizaci osobního zisku, respektive pohrdání druhých a s tím souvisejícně vlastně sebe sama, nesetkáme. Toto bylo doménou nejpozději dvacátého století, kde se k sobě lidé ještě chovali s úctou a respektem. Však vzpomeňme na staré československé černobílé filmy s Vlastou Burianem, Věrou Ferbasovou, Oldřichem Novým, Jaroslavem Marvanem a dalšími. Dnešní doba je naprosto odlišná, tak nějak zoufale smutná a nepochopitelná.
Ano, můžeme namítnout, že onen druhý ostřejší mail redaktorky Martiny mohl vypadat jinak, ovšem to by Martina nesměla mít bohaté zkušenosti z firem, jejichž zaměstnanci svoji práci odbývají (připravují své zaměstnavatele o zisk) a kde zaměstnavatelé jsou za hlášení takového nezájmu svých zaměstnanců naopak velice vděční. V případě speedprint.cz jsme však narazili na samotného velkého PANA jednatele, kterému nejen že na zákaznících evidentně příliš nezáleží, ale on se vůbec neostýchá snížit k urážkám osobního charakteru. A navíc k ženě. Pak můžeme hluboce polemizovat o tom, co je a naopak není slušné.
Zákazník má vždy pravdu a když náhodou ne, má ji stejně
Účelem nabídky je poptávka, tedy zisk, což pokud chci být monetárně úspěšný, s sebou ruku v ruce musí nést nějaké povědomí o tom, jak se k zákazníkovi chovat, a to ať je ke mně jakkoli drzý či jinak neslušný. To už musí být, když klienta odmítnu obsloužit. Nikdy bych si však jako jednatel několika firem a spolku nedovolil na základě jeho ostřejšího mailu nazvat jej nechápavým chudákem, ubožákem a kdo ví čím ještě s přáním, abych o něm již nikdy neslyšel. Jen na základě projevu nespokojenosti s motivačním vyjádřením možného podání stížnosti, čímž vlastně případnému zaměstnanci té které společnosti pomohu, aby za jeho pochybení nebyl případným vedením pokárán až vyhozen? To by se ovšem sám zaměstnavatel nesměl chovat jako mnohý zaměstnanec. Jako naprostý hulvát.
Tak ten je hustej. Na*ral si tím co napsal do gatí, teď o něm ví celej internet a vzhledem k automatickýmu podpisu a odsouhlasení transparentnosti s tím nemůže vůbec nic udělat. 😀 Ale i kdyby to tam nebylo, tak je to svoboda názoru a vyjádření, všude po netu jsou mraky serverů kam lidi píšou zkušenosti. Tenhle im*ecil si udělal pěknou vizitku. Odepsali jste mu na to něco? 😀
Wow, dost dobré pokrytectví. Sám řekne, že vlastně nevadí poptávat všechny, hlavně, když on to neuvidí 😀 Nevím, co by na tom mělo být neslušného. Naopak se z toho může pár věcí dozvědět. Hold příště udělejte skrytou kopii.
Dnes jsem zažila stejnou zkušenost. Dovolila jsem si více dotazů, než by mohl pan velký majitel zvládnout. Velmi ráda bych emailovou konverzaci někde zveřejnila, ať lidi nenaletí a nedej bože nechtějí s touto „firmou“ spolupracovat. Je to jen sprostý člověk, který si neváží ničeho a nikoho.
Bohužel se většina z Vás se mýlí a dělají si zkreslený obrázek o dané situaci, jelikož tu není uveřejněna celá pravda, ale jak je v Česku běžné jen to co se hodí. Daná paní nejen nemá úroveň, kdy jí je za těžko poslat každému poptávajícímu slušnou poptávku, nikoli hromadně. Buď si sami sebe vážíme a chováme se ke každému s respektem, nebo ne. Já když posílám nějakou poptávku apod. pošlu každou sólo, jelikož mi na tom záleží. Paní tvrdí, že nedostala odpověď, což je možné, ale jelikož neumí asi číst, když máme na stránkách uveřejněno, že odpovídáme – průběžně, nikoli hned na písknutí. Při třeba 50 emailech denně to nějakou dobu trvá, je prostě v pořadí a paní to asi neskousla. Má reakce byla napsána v návaznosti na telefonický rozhovor(který tu v přepisu uveden není) oné dámy, která jednala né zrovna příjemně a to si také nemusím nechat líbit. Nesuďte něco, o čem nic moc nevíte a také jednání redaktora, který si není schopen nic ověřit a jen uvádí na zakázku něco, co není 100% podložené.
Bohužel tohle je „Čecháčkovské“ jednání z dob STB,nynějšího Babiše a jednou na to Vy ostatní snad přijdete.
Ani se nedivím, že v dnešním Česku není moc lidí, co Vám na ulici či jinde v případě problému pomohou a já to po zkušenostech s podobnými lidmi určitě dělat nebudu. Raději se starat jen o sebe, protože to je jediný způsob, jak si nedělat a neřešit problémy nějakých zlomyslníků, jako je pan autor.
Také mi nepřipadá vhodné, mršit někomu příjmení či ho nějak zesměšňovat, což bych řekl, že nemá s danou situací nic společného.
Sice bych měl v určitých případech reagovat jinak, ale nenechám se také osočovat, napadat či urážet od podobných lidí, kteří využívají částečné informace k jejich poškození, někdy i na zakázku pod záštitou nějakých paragrafů práv a svobod.
Je mi nejen smutno ze sebe, ale hlavně z Vás ostatních. Ode mne se určitě žádné pomoci v budoucnu nedočkáte, budu raději koukat jinam či Vás překročím, pak totiž budu mít klid a nikdo mě nebude napadat či urážet.
Nevím jakou máte slušnost, ale asi moc ne, nejdřív si zjistěte 100% pravdu, pak suďte!!! Psal jsem, že není slušné, odpovídat hromadně, ale když nic jiného ta osoba nesvede, tak alespoň skrytě. Nepotřebuji se nic o nikom jiném dozvědět, kdyby ano, zeptám se.
Ty asi budeš také velký pán, který nejdřív soudí, pak se ptá. Přečtěte si nejdříve alespoň moje vyjádření, pak teprve hodnoťte. Svoboda vyjádření má své limity a ty byli překročeny. Až se to stane třeba Vám, uvidíme, jaký budete hrdina.
Nebojte Vážená paní, 100% nikdo se mnou spolupracovat nebude. Hlavně ať všichni spolupracují s Vámi. Nebojte si tu udělat reklamu zdarma 🙂
Hezký den, paní Borková,
než Vám odpovím, zeptám se. Nehovořila jste s panem Helmem o tomto článku na našem serveru? Totiž před více jak hodinou mi pán volal na telefon, byl velmi sprostý (pokud Vás to zajímá, tak padala slova jako „zkurvenec, zmrd zasranej, sráč, kripl, tvoje zkurvená – asi Bémrská (nerozuměl jsem) – rodina, chudák“), i mi dokonce v jednu chvíli vyhrožoval fyzickým napadením. Pána se údajně dotkla (tedy spíše jej dle jeho slov urazila) námi jemu udělená přezdívka „Helmut“, ovšem že on lidi běžně nazývá ubožáky, to je patrně v pořádku. Inu po telefonu jsem se k němu choval obdobně, jak se on zachoval v mailech k mé paní, což se mu, pochopitelně, nelíbilo, tedy si živě vyzkoušel, jaké to je, když se tak chová k ostatním. Nakonec jsem byl „obviněn“, že se tímto webem živím, dostáváme bokem peníze pro likvidaci konkurence, jsem křivák, STBák jako Babiš atd. Přitom jak funguje naše financování, se dá zjistit hned z hlavní stránky. Těšíme se na trestní oznámení, které na nás údajně 100% podá a až bude odloženo, uděláme si pána s naším redakčním a právním týmem na křivém obvinění s náhradou škody, čímž své financování rozšíříme.
Nyní ale k Vašemu komentáři. Samozřejmě Vám Vaše zkušenosti rádi „otiskneme“. Poprosím Vás v tom případě o vykopírování celých konkrétních mailů a jejich odeslání na mail redakce@duchdoby.cz. Jsou potřeba originální eml soubory kvůli zachování autentičnosti. Pokud si to budete přát, maily vložíme k článku jako přílohu. Soubory eml totiž, kromě e-mailových adres, obsahují adresy IP, údaje o serveru, prostřednictvím kterého byly odeslány a další průkazné informace. Podle obsahu a četnosti textu se rozhodneme, zda o Vaši zkušenost jen aktualizujeme tento článek, anebo napíšeme článek nový. Než ale cokoli učiníme, musím nejprve se zajet do Čapího hnízda poradit s Andrejem, zda mi na to dá nějaký rozpočet, tak snad vůbec budu moci. Mimochodem když jsme u ANO a Babiše, něco málo z poslední akce ZDE. 🙂
Děkujeme předem za Vaše konkrétní uživatelské zkušenosti.
Copak snad jsem tě nerozbrečel? To by mě mrzelo 🙁 Vyjádření jsem si přečetl a žádnej relevantní protiargument se nedozvěděl. Vůbec nic si nepopřel ani nedoložil. Jenom snůška keců mistra světa co a jak děláš nebo bys udělal ty. Jenom samý boží přikázání. Dej si studenou sprchu a neprohlubuj tady svoji ostudu ty hrdno. 😀 A nauč se zákony než budeš blekotat o svobodě vyjádřování, ke který tí přidám ještě pojem klamavá reklama 😉
Většina se mýlí ale ten skutečnej obrázek a celou pravdu už nepřiložíš co? 🙂 Pokud vím tak máš prostor, kterej jsi zatím nevyužil. Zatím tady meleš jen samý sr*čky. Paní prostě poslala poptávku a ty můžeš mít v prd*li jak. Ona chce po tobě službu, protože věří evidentně vylhaný reklamě na tvým webu, podle který velkej Helmut Ruprecht zachraňuje lidi na který se jiný vykašlali když jim nevytisknou obrázky. A ještě seš tak blbej, že si to ve vlastním textu sám popřeš? A prej buď si sebe vážíme a chováme s respektem. I ty jeden velkej pomocníku a zachránce. Od tebe bych tak chtěl zahraňovat. To bude asi něco jako polití hořícího kyselinou sírovou. 😀 No alespoň je s tebou sranda.