Sprosté chování Studio-Picasso s.r.o. k zákazníkům

Společnost Studio-Picasso s.r.o. je „Vaší online tiskárnou”. Nebo alespoň tak se prezentuje na své webové prezentaci speedprint.cz, kde dodává, že „pokud na svůj tisk spěcháte, jste tam správně”, resp. že „Vás zachrání”. Jako lákadlo jistě skvělý text, kdyby však praxe nebyla poněkud opačná.

Prostor pro Váš odkaz
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)

Jinými slovy se jedná o lež jako dvě věže. Totiž nejen, že Vás Studio-Picasso s.r.o. nikterak nezachrání, ale oni na zákaznickou poptávku dokonce vůbec neodpoví a když jim, byť jakkoli, napíšete například politování nad tím, že ani nezareagují na Vaší poptávku, odvětí Vás výčitkou, že jste si dovolili hromadně oslovit více společností naráz, tudíž jste nechápavým chudákem a ubožákem, kterého nanejvýše nesnášejí s téměř démonickou modlitbou, ať o Vás již nikdy neuslyší. Jenže právě podobné nanejvýše arogantní chování někdy může být impulsem pro opak.

Vážená, to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak,“ zahájil svoji reakci na druhý mail zájemkyně o službu tisku samolepek sám velký „ON” (proč „ON” viz TENTO autentický mail) pan jednatel David „Helmut” Helm neuvědomujíc si, že je to právě „ON sám velké vedení”, kdo se zprvu zachoval neslušně, když na prvotní mail poptávající neodpověděl. No a protože zase „JÁ” jsem, mimo jiné, podle „Helmutovy” rétoriky velkým, božským, jedinečným a vůbec nejlepším jednatelem společnosti ICTX.CZ s.r.o., z jejíž e-mailu pisatelka a zároveň redaktorka DuchDoby.CZ psala (mimochodem mail nebyl firemní, tudíž skutečně nechápu, proč by si měl pan Helm komu na cokoli stěžovat, nehledě na to, že si ani neověřil, v jakém vztahu je pisatelka k jednateli ICTX.CZ, s.r.o.), dozvěděl jsem se o textu „TOHO” pana jednatele Davida Helma, resp. Studio-Picasso s.r.o., a tento tak s klidem, neboť to sám pan David Helm svým odepsáním na mail Martiny odsouhlasil („Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu může být bez potvrzování kterékoli strany transparentní,” viz podpis mailu Martiny), zveřejňuji:

Vážená!

to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak?

Jelikož to asi ani nepochopíte, zde je důvod – Ti slušní zákazníci napíšou každému , u koho poptávají zvlášť a né dát do příjemců hromadně. Většina z nás, reklamek takovým zákazníkům neodpovídáme. Až se to naučíte, rád kalkulaci pošlu, protože pak si Vás budu vážit.

Jinak JÁ jsem vedení a takové chudáky co se na nějakých „stížnostech“ každý den na cokoli když není po jejich točí ,nesnáším!

Budu moc rád, když o Vás již nikdy neuslyším

A jelikož nejsem ubožák, ne Vaše vedení si stěžovat nepůjdu.

Dekuji
s pozdravem David Helm
www.speedprint.cz
info@speedprint.cz
Tel.: +420 723 282 929

 

Náš zákazník, náš pán jako doména minulého století

„Náš zákazník, náš pán?” Ale kdeže. S takovým sloganem se v kapitalistické společnosti zaměřené téměř výhradně na maximalizaci osobního zisku, respektive pohrdání druhých a s tím souvisejícně vlastně sebe sama, nesetkáme. Toto bylo doménou nejpozději dvacátého století, kde se k sobě lidé ještě chovali s úctou a respektem. Však vzpomeňme na staré československé černobílé filmy s Vlastou Burianem, Věrou Ferbasovou, Oldřichem Novým, Jaroslavem Marvanem a dalšími. Dnešní doba je naprosto odlišná, tak nějak zoufale smutná a nepochopitelná.

Ano, můžeme namítnout, že onen druhý ostřejší mail redaktorky Martiny mohl vypadat jinak, ovšem to by Martina nesměla mít bohaté zkušenosti z firem, jejichž zaměstnanci svoji práci odbývají (připravují své zaměstnavatele o zisk) a kde zaměstnavatelé jsou za hlášení takového nezájmu svých zaměstnanců naopak velice vděční. V případě speedprint.cz jsme však narazili na samotného velkého PANA jednatele, kterému nejen že na zákaznících evidentně příliš nezáleží, ale on se vůbec neostýchá snížit k urážkám osobního charakteru. A navíc k ženě. Pak můžeme hluboce polemizovat o tom, co je a naopak není slušné.
 

Zákazník má vždy pravdu a když náhodou ne, má ji stejně

Účelem nabídky je poptávka, tedy zisk, což pokud chci být monetárně úspěšný, s sebou ruku v ruce musí nést nějaké povědomí o tom, jak se k zákazníkovi chovat, a to ať je ke mně jakkoli drzý či jinak neslušný. To už musí být, když klienta odmítnu obsloužit. Nikdy bych si však jako jednatel několika firem a spolku nedovolil na základě jeho ostřejšího mailu nazvat jej nechápavým chudákem, ubožákem a kdo ví čím ještě s přáním, abych o něm již nikdy neslyšel. Jen na základě projevu nespokojenosti s motivačním vyjádřením možného podání stížnosti, čímž vlastně případnému zaměstnanci té které společnosti pomohu, aby za jeho pochybení nebyl případným vedením pokárán až vyhozen? To by se ovšem sám zaměstnavatel nesměl chovat jako mnohý zaměstnanec. Jako naprostý hulvát.

Martin Mojmír
Sledujte nás
Do jaké míry souzníte s článkem?

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na výpočetní techniku a jazyky studoval dále psychologii, sociologii a jazyk český. Věnuje se zejména IT, telekomunikačnímu a investičnímu poradenství, futurologii, sociologii, ekologii a lidskému stravování. Martin je zároveň příznivcem, sympatizantem a propagátorem tzv. Zdrojové ekonomiky co by udržitelného socio-ekonomického modelu, provozovatelem projektů DuchDoby.CZ, ZeitgeistMovement.cz, JinéMédium.CZ, fóra ETIQ a řady dalších.

Odebírat
Možnosti upozorňování:
guest
42 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Martina Koťarová
4 roky před
Reaguje uživateli  David Helm

Pokud umím dobře číst, na Vašem webu je napsáno „Vaše dotazy se snažíme zodpovídat v co možná nejkratší době.“ Podle Vás je tedy „co možná nejkratší doba“ více jak týden, eventuálně pokud se neozvu, tak nikdy, oukej. Pokud umím dobře číst, tak dále ve Vašem e-mailu směřovanému mně píšete „Jelikož to asi ani nepochopíte, zde je důvod – Ti slušní zákazníci napíšou každému , u koho poptávají zvlášť a né dát do příjemců hromadně. Většina z nás, reklamek takovým zákazníkům neodpovídáme. Až se to naučíte, rád kalkulaci pošlu, protože pak si Vás budu vážit.“ Z toho jasně vyplývá, že jste vůbec neměl v úmyslu mi odpovědět. Dohady o době odpovědi jsou tedy tímto úplně irelevantní.

Za další je zajímavé, že se ve svém e-mailu vůbec nezmiňujete o našem telefonickém hovoru, který měl Vašemu e-mailu předcházet (dle Vašich slov v komentářích „Má reakce byla napsána v návaznosti na telefonický rozhovor.“) a ve kterém jsem podle Vás na Vás byla hrubá a urážela Vás či co. Není to divné? No tak pošlete výpis, uvidíme, kdo je tu lhář.

David Helm
David Helm
4 roky před
Reaguje uživateli  Martin Mojmír

Ani nebudu ty Vaše trapné bláboly číst, pošlete tel. číslo Vaší lživé ženy a já doložím z výpisu operátora, že jste ulhaný podvodníci. Zatím jen uvádíte různé Vaše bludy a ale skutek utekl. V případě že telefonní číslo/la nedoložíte a bych to mohl pohodlně prokázat, bude jen patrné, že Vy jste ti, co jsou obyčejní podvodníci a ostatní si udělají svůj obrázek, co jste zač. Vaše žena se zachovala v rozhovoru (to si velmi dobře pamatuji, protože takových rozhovorů moc nemáme) nepříjemně a tudíž nemám důvod si to nechal líbit. Když nemá slušnost ona, nevím proč bych měl já. Doložím to, že jste oba podvodníci a lháři.

Qestament
Qestament
4 roky před
Reaguje uživateli  David Helm

To víš že jo a budeš na mě jenom řvát a vyhrožovat mi jako Martinovi. Já bych venku narazil? Ty debílku, já jsem skoro každej den v Berlíně mezi migrantama, tam teprv bys poznal co je to mamičnina sukýnka, pokud by ti ji tam dřív někdo neznásilnil nebo neukamenoval. Tam se neřve tam se útočí na lidi v gengech za bílýho dne, zatímco si tady nějakej obyčejněj malomocnej bílej čecháčsky ušmudlanej zmrdeček jako ty pyskuje nad kravinama. Tady si dovedeš ty hrdino vyskakovat na jemné ženy a když přijde na lámání chleba, dál se jenom vymlouváš na to jak jsou všichni lháři, podvodníci a všichni na tebe moc zlí. Ty mrd*o ušmudlaná. Se jednou budeš divit až si na tebe nějakej manžel uražený klientky v těch Letňanech počká a dá ti pár facek. Takovejch jako si ty znám dost a když se pak před ně postaví do ringu borec, posereš se a zabarikáduješ v prodejničce. Urážet tě budu, páč ty sis začal na ženě. A traky ti přijedu z raichu osobně rozkopat držku pokud se jenom dovím, že sis na nějakou ženu dovolil víc než na netu. Radši se schovej za regál a drž už hubu. :-*

David Helm
David Helm
4 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

Zatím je patrné, že jsi další podobný ubožáček mezi těmito podvodníky a mě ty tvé nadávky nijak nevadí. Zatím se jen zkováváš a vymlouváš se. Pojď se ty machříku setkat, když jsi takový kanón. Mám z tebe jen srandu, jelikož umíš jen zalézt pod sukni, kde ti nic nehrozí a odtud děláš drsňáka.
Zatím jen plácáš bla bla bla. Tak pojď!!!! (vlastně nemůžeš, děláš drsného na chudáky migranty)(co tam s nimi děláš?, mlátíš je tyčema či….. Oproti tobě jsem byl několik let v Sýrii, takže takový šmudlík mě jen rozesměje. Jeď do opravdového dění, né na kafe do Berlína)
Já se nepotřebuji na nic vymlouvat, to spíš ty a tobě podobní(jsi vlastně mimo ČR, škoda) rád se setkám, ale ty nemáš koule ani na telefon. Čekám na tebe, chudáčku. Hledáš si jen záminku, aby jsi mohl dělat drsného, ale nemáš pro to žádný relevantní podklad, jen možná nějaké neúplné informace.
Jemná žena, hm, drzá a nepříjemná …..

David Helm
David Helm
4 roky před
Reaguje uživateli  Martin Mojmír

Nevím že bych nadával na všechny okolo sebe, zase spíš jen Vaše teorie a zatím jen na podobné, jako jste Vy, takže to mě nijak nevadí. Nejdříve by se měla dát dohromady Vaše ženuška a chovat se slušně, pak to bude určitě o něčem jiném :-). Zatím si tu spíše píšete sami pro sebe, takže spíše si vystačíte sami. Musím potvrdit, že jsem ty poslední hlody jen tak proletěl, stále dokola jen nezáživné rozbory o ničem, stejně jako Vy :-). Alespoň jsem se zatím pobavil, když nic jiného.

Qerstament
Qerstament
4 roky před
Reaguje uživateli  David Helm

@Martin Böhm: Hele on fakt nedává ani základy psychologie a na všechno se hned chytí. Jenom klacikej sluníčkářsky agresivní vítač a cholerický hovádko. Takhle se veřejně vodkopávat a sebezesměšňovat… No nezávídím mu jeho nervíky 😀 Však oni si jeho zákazníci udělají o něm obrázek sami. A jak šije do žen tak to asi nebude jenom sexismus ale možná islamista. Na to pozor, to může být už docela nebezpečný.