Sprosté chování Studio-Picasso s.r.o. k zákazníkům

Společnost Studio-Picasso s.r.o. je „Vaší online tiskárnou”. Nebo alespoň tak se prezentuje na své webové prezentaci speedprint.cz, kde dodává, že „pokud na svůj tisk spěcháte, jste tam správně”, resp. že „Vás zachrání”. Jako lákadlo jistě skvělý text, kdyby však praxe nebyla poněkud opačná.

Prostor pro Váš odkaz
Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM)

Jinými slovy se jedná o lež jako dvě věže. Totiž nejen, že Vás Studio-Picasso s.r.o. nikterak nezachrání, ale oni na zákaznickou poptávku dokonce vůbec neodpoví a když jim, byť jakkoli, napíšete například politování nad tím, že ani nezareagují na Vaší poptávku, odvětí Vás výčitkou, že jste si dovolili hromadně oslovit více společností naráz, tudíž jste nechápavým chudákem a ubožákem, kterého nanejvýše nesnášejí s téměř démonickou modlitbou, ať o Vás již nikdy neuslyší. Jenže právě podobné nanejvýše arogantní chování někdy může být impulsem pro opak.

Vážená, to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak,“ zahájil svoji reakci na druhý mail zájemkyně o službu tisku samolepek sám velký „ON” (proč „ON” viz TENTO autentický mail) pan jednatel David „Helmut” Helm neuvědomujíc si, že je to právě „ON sám velké vedení”, kdo se zprvu zachoval neslušně, když na prvotní mail poptávající neodpověděl. No a protože zase „JÁ” jsem, mimo jiné, podle „Helmutovy” rétoriky velkým, božským, jedinečným a vůbec nejlepším jednatelem společnosti ICTX.CZ s.r.o., z jejíž e-mailu pisatelka a zároveň redaktorka DuchDoby.CZ psala (mimochodem mail nebyl firemní, tudíž skutečně nechápu, proč by si měl pan Helm komu na cokoli stěžovat, nehledě na to, že si ani neověřil, v jakém vztahu je pisatelka k jednateli ICTX.CZ, s.r.o.), dozvěděl jsem se o textu „TOHO” pana jednatele Davida Helma, resp. Studio-Picasso s.r.o., a tento tak s klidem, neboť to sám pan David Helm svým odepsáním na mail Martiny odsouhlasil („Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu může být bez potvrzování kterékoli strany transparentní,” viz podpis mailu Martiny), zveřejňuji:

Vážená!

to že Vás doma nenaučili slušnému chování mám chápat jak?

Jelikož to asi ani nepochopíte, zde je důvod – Ti slušní zákazníci napíšou každému , u koho poptávají zvlášť a né dát do příjemců hromadně. Většina z nás, reklamek takovým zákazníkům neodpovídáme. Až se to naučíte, rád kalkulaci pošlu, protože pak si Vás budu vážit.

Jinak JÁ jsem vedení a takové chudáky co se na nějakých „stížnostech“ každý den na cokoli když není po jejich točí ,nesnáším!

Budu moc rád, když o Vás již nikdy neuslyším

A jelikož nejsem ubožák, ne Vaše vedení si stěžovat nepůjdu.

Dekuji
s pozdravem David Helm
www.speedprint.cz
info@speedprint.cz
Tel.: +420 723 282 929

 

Náš zákazník, náš pán jako doména minulého století

„Náš zákazník, náš pán?” Ale kdeže. S takovým sloganem se v kapitalistické společnosti zaměřené téměř výhradně na maximalizaci osobního zisku, respektive pohrdání druhých a s tím souvisejícně vlastně sebe sama, nesetkáme. Toto bylo doménou nejpozději dvacátého století, kde se k sobě lidé ještě chovali s úctou a respektem. Však vzpomeňme na staré československé černobílé filmy s Vlastou Burianem, Věrou Ferbasovou, Oldřichem Novým, Jaroslavem Marvanem a dalšími. Dnešní doba je naprosto odlišná, tak nějak zoufale smutná a nepochopitelná.

Ano, můžeme namítnout, že onen druhý ostřejší mail redaktorky Martiny mohl vypadat jinak, ovšem to by Martina nesměla mít bohaté zkušenosti z firem, jejichž zaměstnanci svoji práci odbývají (připravují své zaměstnavatele o zisk) a kde zaměstnavatelé jsou za hlášení takového nezájmu svých zaměstnanců naopak velice vděční. V případě speedprint.cz jsme však narazili na samotného velkého PANA jednatele, kterému nejen že na zákaznících evidentně příliš nezáleží, ale on se vůbec neostýchá snížit k urážkám osobního charakteru. A navíc k ženě. Pak můžeme hluboce polemizovat o tom, co je a naopak není slušné.
 

Zákazník má vždy pravdu a když náhodou ne, má ji stejně

Účelem nabídky je poptávka, tedy zisk, což pokud chci být monetárně úspěšný, s sebou ruku v ruce musí nést nějaké povědomí o tom, jak se k zákazníkovi chovat, a to ať je ke mně jakkoli drzý či jinak neslušný. To už musí být, když klienta odmítnu obsloužit. Nikdy bych si však jako jednatel několika firem a spolku nedovolil na základě jeho ostřejšího mailu nazvat jej nechápavým chudákem, ubožákem a kdo ví čím ještě s přáním, abych o něm již nikdy neslyšel. Jen na základě projevu nespokojenosti s motivačním vyjádřením možného podání stížnosti, čímž vlastně případnému zaměstnanci té které společnosti pomohu, aby za jeho pochybení nebyl případným vedením pokárán až vyhozen? To by se ovšem sám zaměstnavatel nesměl chovat jako mnohý zaměstnanec. Jako naprostý hulvát.

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na IT a jazyky studoval dále psychologii a speciální pedagogiku. Věnuje se ICT, datové analýze, datové žurnalistice, futurologii, sociologii a ekologii. Prosazuje a popularizuje koncept zdrojové ekonomiky co by udržitelného socioekonomického modelu. Kromě duchdoby.cz provozuje např. dále také projekty jinemedium.cz, mojeretence.cz nebo fórum ETIQ.CZ, z.s. Vlivem nešťastných okolností je Martin od r. 2023 invalidou.

Odebírat
Možnosti upozorňování:
guest
42 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Qestament
Qestament
6 roky před
Reaguje uživateli  Martin Mojmír

Nechceš mu za třeba desítku nabídnout vymazání článku abyste byli financovaní tak jak ti říkal? Když už jsi mu nabídnul smazání přezdívky? Bude to mít nakonec levnější páč soudy jsou mnohem dražší 😀 To stažení přezdívky jsi mu nabízet neměl, to vyzní dost blbě. 😀

Martina Koťarová
6 roky před
Reaguje uživateli  David Helm

Pane Helme, pokud si rozkliknete originál emailu, který jste mi poslal (je uveden zde v článku a také ve Vašem počítači), uvidíte tam celou historii naší komunikace. Pokud říkáte, že tento e-mail není celá pravda, ale jen to, co se mi hodí, jistě máte nějaký jiný e-mail s jinou naší komunikací a celou pravdou, kterou zde můžete uveřejnit. Stejně tak i náš údajný telefonický hovor, při kterém jsem snad měla výpadek paměti, protože si opravdu nevzpomínám, že bychom spolu kdy po telefonu mluvili. Samozřejmě máte ke zveřejnění obojího můj naprostý souhlas a dokonce daný e-mail i hovor po Vás vyžaduji.

Dále si přímo z úvodní stránky Vašeho webu můžete přečíst, že „Pokud na Váš tisk spěcháte, jste tu správně. Zachráníme Vás!“ Pokud máte 50 e-mailů denně a nejste tedy schopen Váš slogan dodržet a reagovat obratem, jedná se o klamání zákazníka – klamavou reklamu dle Nového občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., § 2977 a dále. Z e-mailu v článku si můžete připomenout, že první můj e-mail s poptávkou Vám byl zaslán dne 18.07.2017 a druhý s urgencí až o více jak týden později, tedy 26.07.2017. Pokud svou práci nestíháte, stačila by po třech dnech Vaše zpráva s informací o zdržení.

Tento článek objednán na zakázku opravdu nebyl. Sám se můžete přesvědčit v nabídce Autoři, že i já jsem redaktorkou serveru DuchDoby.CZ. Pro šéfredaktora, Martina Böhma, to však byl tak zajímavý případ, že se do jeho publikování pustil sám. Všechny podklady – jeden Váš e-mail s historií komunikace (další zde neuvedené doložte tedy Vy) – ode mě obdržel.

Pokud se Vás, chudáčku, dotklo, že jsem oslovila více společností najednou v jednom e-mailu, tak mě to „velice mrzí“. Ale já jsem zákazník a já určuji pravidla. Jestli s tím máte problém, je to Váš problém, ne můj. Ostatní poptané společnosti s tím problém neměly a nabídku mi poslaly.
Z Vašeho komentáře a telefonického hovoru s Martinem Böhmem je vidno, že jste opravdu „formát“. Od Vás bych snad ani pomoc na ulici nechtěla. Radši buďte doma a nikam nechoďte, s nikým se nebavte, nikomu nepište. Mohli by Vám ještě někde ublížit a to už by Vaše ego zřejmě neuneslo.

Připomínám, že chci od Vás doložit naši e-mailovou a hlavně telefonickou komunikaci. Pokud daný hovor nemáte nahraný, poskytne Vám ho Policie ČR. Můžete je požádat, až u nich budete podávat trestní oznámení na autora článku.

Qestament
Qestament
6 roky před
Reaguje uživateli  Martina Koťarová

Ten sem nic nedoloží páč nic nemá. Maximálně tak infarkt jak je nasranej z toho jak se tady do toho sám zamotává. Ale psal že 100% podá TO, tak z toho bude kauzička, to se moc těším. Hele zmrde dám ti telefon, zavoláš mi taky? 😀

Za všechno může Putin
Za všechno může Putin
6 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

Za desítku? To má Babiš vyděláno za 5 sekund, to už jen smazání článku vydá na delší dobu. 🙂

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

A si tady nikdo z Vás neumí číst, když tam máme uvedeno, že odpovídáme průběžně, což neznamená hned, tak nevím, co to tu všichni plácáte.

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Martina Koťarová

Musím říci, že jste pěkná lhářka. Kdyby jste mi nevolala a nebyla nepříjemná až hrubá, určitě bych se takto nezachoval, ale začala jste si první, tak nevidím důvod si to od nějaké hysterky nechat líbit. Uveďte Vaše telefonní číslo a já ten hovor, který se dle Vás nestal dohledám na výpisu od operátora. Ještě jednou uvádím, jelikož asi neumíte ani číst, poslala jste poptávku, nikoli objednávku, kterou děláme do tří dnů, nikoliv však odpovědi na dotazy, kalkulace apod. Máme tam uvedeno, že na emaily odpovídáme průběžně, takže zkuste alespoň pořádně číst, když nic jiného. To že si z toho děláte rodinný sloupek, kdy si píšete jen to co uznáte za vhodné mě je utvrzuje v tom, že jste jen ubožáci, co si spíše než já honí své ego. Sice nelze vyjít vstříc každému a 95% spokojených zákazníku úplně stačí, tato 5% statistická odchylka mě nijak neznepokojuje.
Jelikož tento web spravujete, můžete si tam zatím beztrestně psát, co Vás napadne což také ukazuje spíše na Vaše pokřivené charaktery.
Nemám potřebu se obhajovat u nějakého podvodného webu a dokládat korespondenci, na což bohužel podobní „lidé“ hrají.
Zákazník je zákazník, nikoliv můj pán a když nemá pravdu, tak jí prostě nemá. Nevím proč bych se měl klanět podobným lidem, kteří jsou nepříjemní a hrubý jako Vy Vážená. Nejsem ničí loutka a rád každému vyjdu vstříc, ale vše má své limity.
Díky podobný, lidem také Česko tak vypadá.

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

Co mám dokládat? Vše je uvedeno na našich stránkách, tak kdyby jsi uměl číst a nepapouškoval co tu autoři webu beztrestně píší, nepsl by jsi takové kraviny.

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

Nauč se nejdříve číst!

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Martin Mojmír

Popravdě co říci na překroucený článek, kdy jste v metru pořádně ani neslyšel, co jsem říkal, takže se vyjadřovat nemá vůbec smysl, jen by jste to zase překroutil.
Popravdě nevím, že bych nějaké paní zesměšnil jméno či dělal nějaké přezdívky, ale to je asi jen Váš smyšlený příběh, aby jste měli co psát a koho napadat. Nevím o tom, že by se mi něco nelíbilo jak jste se choval, bylo mi to celkem jedno, jelikož mi za to ani nestojíte. Nechovám se tak k ostatním slušným lidem, jen podobným jako jste Vy a hlavně Vaše lživá paní.
Jinak fyzickou likvidací jsem určitě nevyhrožoval, to jste si to docela přikreslil, aby to mělo ve Vašem podání nějakou šťávu, jinak by to bylo stejně ubohé, jako Vaše paní.
Nevím proč bych měl dokládat nějakou soukromou korespondenci, která nemá s tímto Vaším různě poslepovaným textem nic moc společného. Jelikož tvrdíte, že byl jeden či dva emaily, nevím ani co bych dokládal, když nic dalšího není (leda že bych nějaké sfixloval, jak to možná děláte), a navíc za to nejsem placený, musíme se věnovat těm zákazníkům, kteří jsou slušní a čekají na své objednávky. Nevím že by jste si něco objednával, psal či s námi řešil.
Jediné co mohu doložit je, že když budu mít dané telefonní číslo, doložím klidně z výpisu od operátora, že lže a Vaše paní je prachsprostá lhářka, ale to se nestane, jelikož by jste se celkově odvařili a neměli již co psát a koho napadat.

David Helm
David Helm
6 roky před
Reaguje uživateli  Qestament

Pošli telefon, klidně zavolám?. A nevím že bych tě nějak urážel, takže to jen vypadá, že jsi zase jeden ubožák z jejich skupiny, co se jen schovává za texty, protože tam venku by jsi spíš narazil. Raději zůstaň dělat machra mámě pod sukní, tak můžeš urážet do alelůja.