Pokračování kauzy přepravní firmy Geis. Tentokrát už pouze nedoručují a nelžou, ale nově též fňukají (aktualizováno)

Jak to tak vypadá, přepravní společnost Geis ani po roce a půl nezměnila svůj styl práce k lepšímu. Totiž kromě nedoručování balíků a lhaní zákazníkům její zaměstnanci před těmito také fňukají.

Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM; zřeknutí se odpovědnosti ZDE)

Inu objednali jsme si opět nějakou tu zásilku přes internetový obchod, jehož nabídka žel neobsahovala jiného přepravce než starého známého nespolehlivého pána v červené semišce a čepicí GEISe.
 

Historie SMS a hovorů

16.01.2019, 17:25

Geis Vam doruci balik 06028364905. Cas upresnime v den doruceni. Presmerovani na vydejnu www.baliky.cz/gp/LD9XC63WW PIN XXXX

Oslovení dobrý den by neškodilo, ale fajn, očekávám tedy ono upřesnění.
 

17.01.2019, 09:56

Geis dnes 11:36-13:36 doruci balik 06028364905. Pro zmenu volejte 7730633XX, kuryr Mato. Presmerovani na vydejnu www.baliky.cz/gp/LD9XC63WW PIN XXXX

Samozřejmě jako obvykle doručováno nebylo, nepřišla ani omluvná SMS, nikdo nezavolal. Na dané telefonní číslo tedy tentýž den v 15:51 píši SMS ve znění: „Dobry den. Mohu se zeptat, proc mi nebyl dnes dorucovan balik?” Přikládám kopii SMS z Geis o doručovacím rozmezí. Bez reakce.

Za nedlouho (16:31) přijímám hovor z telefonního čísla 7776124XX, odkud se mne slovensky hovořící pán táže, zda za pět minut budu na místě. Reaguji, že nikoli, že skutečně nemohu na adrese čekat celý den a tedy jsem si dovolili adresu dlouho po termínu opustit. Pán místo omluvy a toho, aby se pokusil se mnou domluvit náhradní termín, se začíná vymlouvat na své krátké působení ve firmě s dovětkem, že spolehlivě doručují jeho kolegové, kteří pracují v GEISu déle a mají tak více zkušeností.

Při dalším pánově tichém žvatlání, kterému nerozumím a upřímně mne ani nezajímá, tohoto zastavuji a táži se jej, zda je možné si balík vyzvednout na nějakém výdejním místě. Přiznaným nezkušeným zaměstnancem jsem odkázán na možnost přesměrování balíku na výdejní místo. Děkuji, ukončuji hovor.

Později večer prostřednictvím dříve zaslané SMS tak využívám možnosti přesměrování balíku na výdejní místo nacházející se v Praze na metru B – Lužiny. Obratem následuje SMS.

Geis Parcel: zasilka c.06028364905 byla presmerovana na Geis Point c.GP18946215. O doruceni budete informovani v dalsi zprave.

Tato SMS přišla ve čtvrtek 17.01.2019, 21:32, kdy jsem toto přesměrování z počítače nastavil, obratem.

Čekám… Pátek 18.01.2019 nic. Sobota 19.01.2019 nic. Neděle 20.01.2019 nic. Pondělí 21.01.2019 nic. A jelikož žádná informace nedorazila ani v úterý 22.01.2019, říkám si, zda třeba prostě jen SMS nepřišla a odebírám se na Geis point, abych se od ukrajinskočesky hovořící trafikantky dozvěděl, že se daná zásilka u ní nenalézá. Jak pak by se také mohla zásilka na Geis pointu nacházet, když po příchodu k počítači a otevření si trasování naleznu toto:

Trasování zásilky Geis

V tabulce se nacházejí hned dvě zásadní události.

Tou první událostí je lež o doručování zásilky dne 17.01.2019 v 13:10 hodin (adresát nezastižen). Adresát skutečně nemůže být zastižen, když není dopravcem ani zastihován, respektive když jej dopravce vůbec nenavštíví, ale ani mu v daný čas nezavolá, aby se s adresátem mohl domluvit na eventuálním jiném postupu.

Druhou neméně zajímavou událostí je, že ačkoli bylo příjemcem nastaveno přesměrován do Geis pointu, se dopravce ani neobtěžoval na danou žádost zareagovat a balík jednoduše odložil na doručení později. Na kdy později si nedovolím ani společnosti Geis pro její patrnou naprostou nekompetentnost ptát.
 

Reklamace u internetového obchodu

Řešením bude reklamace u internetového obchodu, jenž s nešťaslivcem Geis spolupracuje. Uvidíme, jak se tento k věci postaví a co učiní pro to, aby nám již předem uhrazené zboží mohlo být nějakým nejlépe jiným způsobem, než prostřednictvím společnosti Geis, doručeno.

Kvůli maximalizaci efektivity internetový obchod budeme kontaktovat mailem rovnou obsahujícím též odkaz na tento článek, aby se jeho provozovatelé mohli zamyslet, zda jim skutečně stojí za to spolupracovat s dopravcem, jenž evidentně může poškozovat daného internetového obchodu dobrou pověst.
 

Aktualizace 27.01.2019, 16:00

Jelikož se balík v Geisu od 18. ledna nehnul a protože nepomohla urgence jak z naší strany, tak ze strany prodejce, v pátek 25. ledna jsme službu reklamovali a požádali o vrácení peněz.

Internetový obchod se po naší zaslané zpětné vazbě k věci postavil čelem. Kromě omluvy potvrdil, že s Geisem skutečně je více problémů než užitku a informoval nás, že již změnu dopravce řeší, respektive že uvažují o návratu ke GLS, DPD, popřípadě PPL, což kvitujeme, neboť než Geis a Česká pošta je lepší snad cokoli.

Trasování zásilky Geis

Opět se potvrzuje, že jednou z posledních efektivních metod řešení problémů je medializace. Musíme činit vše pro to, aby internet zůstal svobodným a ku prospěchu nám všem. A proto bojujme společně za jeho dostupnost!
 

Související články

# Nespolehlivost a lhaní zaměstnanců přepravy Geis a lhostejnost internetového obchodu Zoo Mix
# Chování Studio-Picasso s.r.o. k zákazníkům
# Penzion Axiom v Kovářově u Lipna a přístup Slevomat.cz k zákazníkům
# Česká pošta nedoručuje Balíky do ruky, místo toho podvádí a lže zákazníkům

Mohlo by Vás zajímat

# Absurdita zvaná přírodní kosmetika
# Desatero monetárního otroka
# Komu a čemu slouží Česká národní banka?

Použité zdroje

Foto: geis-group.cz
Text: geis-group.cz, SMS zprávy [2], mailová korespondence
Ostatní: Další materiály (pro případ potřeby dokazování)

Martin Mojmír
Sledujte nás

Martin Mojmír

Shledáváte naši práci, alespoň do určité míry, za společensky prospěšnou až potřebnou? Pokud je Vaše odpověď kladná, zvažte, prosíme, svoji podporu, bez které se vzhledem k faktu, že nejsme nikým jiným než Vámi, našimi čtenáři a podporovateli, placeni a ani nemáme nárok na pobírání žádných dotací, neobejdeme. Jen pro udržení našich webových stránek online na internetu je potřeba měsíčně vybrat alespoň 1.800 CZK nehledě na finance potřebné pro naši další související a výhradně dobrovolnou aktivistickou činnost...

Na leden 2019 jsme vybrali 1.700 CZK. Kolik a na jakou naši konkrétní činnost je potřeba měsíčně vybrat, se dočtete v pravém sloupci webu. Vězte, že bez Vaší pomoci to dlouhodobě nedáme. Více informací, proč potřebujeme Vaši pomoc, se dočtete ZDE. Pro informace, na co a jak přispíváte a kolik je pro tu kterou konkrétní práci potřeba, přejděte SEM. Starší agendy naší práce najdete ZDE, nový úkolník Redmine ZDE.

Použít můžete transparentní bankovní účet: 55555521 / 2010, popřípadě účet běžný: 55555513 / 2010.
Pro platby ze zahraničí použijte IBAN: CZ09 2010 0000 0000 5555 5513, BIC: FIOBCZPP.
Za jakoukoli finanční, ale i případnou aktivní dobrovolnickou činnost, předem srdečně děkujeme.
Martin Mojmír
Sledujte nás

Martin Mojmír

po absolvování základní školy, středního odborného učiliště hotelového provozu a gymnázia se zaměřením na výpočetní techniku a jazyky studoval dále psychologii, sociologii a jazyk český. Věnuje se v současné době zejména IT, telekomunikačnímu a investičnímu poradenství, futurologii, sociologii, ekologii a lidskému stravování. Martin je zároveň příznivcem, sympatizantem a propagátorem tzv. Zdrojové ekonomiky, co by udržitelného socio-ekonomického modelu, provozovatelem projektů DuchDoby.CZ, ZeitgeistMovement.cz, JinéMédium.CZ, interForum.cz a řady dalších.

Martin Mojmír
avatar
7500
  Odebírat  
Možnosti upozorňování:
Proč se DuchDoby.CZ bez Vaší pomoci neobejde? Informace ZDE
Hello. Add your message here.