Nespolehlivost a lhaní zaměstnanců přepravy Geis a lhostejnost internetového obchodu Zoo Mix

Nakupujete zboží přes internet? Využíváte k jeho dodávání nějaké zásilkové služby? Volíte mezi Českou poštou, PPL, Geisem, či jinou firmou? Já využívala služeb společnosti Geis a byla celkem spokojená. Až do nedávna.

Komerční banner 770x100px (pro více informací, jak na DuchDoby.CZ inzerovat, klikněte SEM; zřeknutí se odpovědnosti ZDE)

 

Objednala jsem si zboží a zaškrtla políčko doručovatele Geis. Mimo osobního odběru ve Frýdlantu to byla jediná volba, nicméně jsem až na jeden případ, kdy mi nedoručili balíček v uvedený čas, ale asi o hodinu později, s nimi byla spokojená, takže mi to nijak zvlášť nevadilo. Českou poštu pokud možno nepoužívám. Z principu (viz např. důvody ZDE, ZDEZDE). A PPLko, dle nejen mých poměrně bohatých zkušeností, také moc slavně nefunguje.

Upozornění od internetového obchodu FAJN ZOO, že byla zásilka předána přepravci, sdělení společnosti Geis, že mi druhý den řidič zavolá a po domluvě zásilku přiveze v určený čas, a následný telefonát s řidičem proběhly v pořádku. Jak to takto pěkně sliby začalo, skutečnou praxí to skončilo.

Řidič v domluvenou dobu nepřijel, na mou sms s otázkou, zda ještě dnes dorazí, vůbec nezareagoval, prostě se ten den už neozval. Večer proto do společnosti Geis putoval TENTO mail:

Dobrý den,

ráda bych podala stížnost na Vašeho doručovatele, který mi měl dle předchozí telefonické domluvy dnes mezi 15. a 17. hodinou přivézt zásilku z obchodu Chovatelské potřeby FAJN ZOO. O změně doručovací doby mi žádným způsobem nedal vědět a na mou sms, zda dorazí ještě dnes, kterou jsem mu zasílala hodinu a půl po vypršení domluvené doby doručení, vůbec neodpověděl.

Není to první případ, kdy mi nebyla zásilka doručena v domluvenou dobu, proto Vás na to již musím upozornit. Vaši zaměstnanci zřejmě nechápou, že ostatní lidé také chodí do práce a nemají tedy celý den na to, aby seděli doma na zadku a čekali, až se doručovatelé uráčí přijet.

Zprávu zasílám v kopii i obchodu, který Vaší doručovací službu využívá, aby zvážil, zda bude s Vámi i nadále spolupracovat.

Prosím tedy o doručení zásilky. Nutno se dohodnout na datu a čase, každopádně další dovolené si kvůli Vám brát nebudu, čili jsem na adrese po 19 hodině.

Děkuji a přeji pěkný den.

Mail si přečetlo cca 15 lidí (většina jmen je níže 2x, jelikož jsem zasílala ještě dodatečný mail s číslem objednávky).

Druhý den odpověděla paní Šimková a chtěla číslo zásilky. Mezitím mi však opět volal řidič, jako by včerejšek vůbec nebyl, a chtěl se domlouvat na čase předání. Průběh naší komunikace je popsán níže (mail ZDE).

Dobrý den,

číslo zásilky mi odesílatel chovatelské potřeby FAJN ZOO nesdělil. Nicméně Váš doručovatel mi volal z telefonního čísla 602 548 237.

Dnes po 9. hodině mi volal samozřejmě znovu, vůbec se za včerejší den neomluvil a chtěl dorazit opět kolem 16. hodiny. Když jsem mu sdělila, že mohu celý týden až po 19. hodině, nabídl mi výdejní místo Praha – OC Lužiny, kde bude zásilka, která mi měla být doručena již včera, až zítra. Když jsem začala s tím, že jsme byli domluveni na včerejšek, kdy jsem na něho celé odpoledne až do večerních hodin čekala, neomaleně zavěsil.

Takovéto chování se mi opravdu nelíbí. Navíc nechápu, proč nebude zásilka na výdejním místě již dnes, když čas za cestu na adresu Přecechtělova 1 může věnovat cestě do OC Lužiny, které je od hlavní silnice (ulice Jeremiášova) dokonce blíže než má adresa.

Na výše uvedenou zprávu již žádná reakce, zato řidič opět perlil a nasadil společnosti Geis korunu chováním popsaným níže (mail ZDE).

Vážení,

Vaše chování je nadmíru zajímavé. Moji zprávu se stížností na Vaše služby si přečetlo asi 15 lidí, dále ji ale zřejmě nikdo neřeší (neodpovídáte).

Dnes v 14:38 mi opět volal Váš doručovatel a bez sebemenšího zaváhání mi sdělil, že za 5 minut bude se zásilkou před barákem. Buď má Váš doručovatel Alzheimera, nebo je to úplný idiot, popřípadě obojí. Jak jsem psala níže, včera jsme se domluvili, že zásilku nechá na výdejním místě OC Lužiny. Naštěstí mi dnes odpadla pracovní schůzka, takže jsem byla doma. Když dorazil, opět jsem se nedočkala žádné omluvy. Zásilku jsem beze slov převzala, neboť jsem se s dotyčným nechtěla hádat venku na ulici.

Můžete si však být jistí, že toto bylo mé poslední využití Vašich služeb a že se o své zkušenosti s Vámi podělím i s ostatními lidmi nejen na internetu. Zvlášť když to nezajímá ani jednoho z patnácti lidí od Vás.

Pěkné dny.

Druhý den přišla odpověď s omluvou. Zda naplnili zmiňované sliby, se lze jen domnívat (mail ZDE).

Dobrý den,

Velice se omlouváme za vzniklé komplikace, řidiče poučíme o jeho povinnostech a celou situaci prošetříme.

S pozdravem

Tomáš Koprušťák
Dispečer GP

Chovatelské potřeby FAJN ZOO, kterým jsem maily zasílala v kopii, se k danému nikterak nevyjádřily. Zřejmě pro ně zájem o zákazníka skončil okamžikem předání zboží dopravci. Tím pádem skončil i můj zájem o jejich zboží nehledě na to, že Geis je u FAJN ZOO jedinou možností pro dopravu. Tudíž to byla má poslední objednávka v tomto obchodě stejně jako mé poslední využití služeb společnosti Geis a jejich (mo)mentálně postižených zaměstnanců.

Pokud máte s tímto dopravcem a/nebo internetovým obchodem stejné, či úplně opačné, zkušenosti, neváhejte se o ně s námi podělit v komentářích pod článkem. Ze zkušenosti vím, že jediné, co ještě v rámci možností může proti takovému chování a jednání fungovat, je medializace. Nechávání si věcí pro sebe je k ničemu.
 

Související články

# Chování Studio-Picasso s.r.o. k zákazníkům
# Penzion Axiom v Kovářově u Lipna a přístup Slevomat.cz k zákazníkům
# Česká pošta nedoručuje Balíky do ruky, místo toho podvádí a lže zákazníkům

 

Mohlo by Vás zajímat

# Absurdita zvaná přírodní kosmetika
# Desatero monetárního otroka
# Komu a čemu slouží Česká národní banka?

 

Použité zdroje

Foto: geis-group.cz
Text: e-mailová korespondence

Martina Böhmová
Sledujte nás

Martina Böhmová

Shledáváte naši práci, alespoň do určité míry, za společensky prospěšnou až potřebnou? Pokud ano, zvažte, prosíme, svoji podporu, bez které se žel vzhledem k faktu, že nejsme nikým placeni a ani nemáme nárok na žádné dotace, neobejdeme. Jen pro udržení našich projektů při životě je potřeba alespoň 1.200 CZK měsíčně nehledě na finance potřebné pro naší nejen místní dobrovolně-aktivistickou činnost. Věřte, že i pouhých 100 či 200 korun měsíčně od jednotlivců nám velmi pomůže, neboť na pravidelný příjem se mnohem lépe spoléhá.

Na září 2017 jsme vybrali 1.500 CZK, což zahrne náš provoz. Už se ale nevybralo dostatek na garanci Agregace aktualit, Události a komentáře, Kauzy pod okulárem a další potřebné činnosti. Četnost a kvalita naší práce se odvíjí od způsobu a výše Vašeho zájmu, bez Vaší pomoci to skutečně nepůjde. Více informací, proč potřebujeme Vaší pomoc, se dočtete ZDE. Pro více informací o tom, na co a jak přispíváte a kolik je pro tu kterou konkrétní práci potřeba, klikněte SEM. Starší agendy naší práce najdete ZDE, nový úkolník Redmine ZDE.

Použít můžete transparentní bankovní účet: 55555521 / 2010, popřípadě účet běžný: 55555513 / 2010.
Pro platby ze zahraničí použijte IBAN: CZ09 2010 0000 0000 5555 5513, BIC: FIOBCZPP.
Za jakoukoli finanční, ale i případnou aktivní dobrovolnickou činnost, předem srdečně děkujeme.

---

Speciální poděkování:
Velice děkujeme paní T.K. za pravidelné měsíční štědré obdarovávání 1.000 korunami na provoz a 1.000 CZK na splátku mínusu (peněz investovaných z osobních rezerv provozovatele DuchDoby.CZ do vybavení), celkem tedy 2.000 CZK. Velice si této podpory vážíme, zejména díky Vám, paní T.K., jsou naše projekty v provozu.
Martina Böhmová
Sledujte nás

Martina Böhmová

je zejména korektorka, matematička, grafička a amatérská fotografka. Má ráda děti, faunu a zkrátka vše živé, oč se dá starat. Jejím přáním a snem je nastolení takové společnosti, ve které bude panovat porozumění, úcta jednoho k druhému, respekt k přírodě a zdravé sebevědomí, čemuž se nejvíce podobá Ekonomika založená na přírodních zákonech / zdrojích prezentovaná Hnutím Zeitgeist.

Máte-li k tématu konstruktivní dotaz či poznámku, můžete článek prostřednictvím formuláře níže okomentovat. Po odeslání komentáře bude tento nejprve předložen redakci ke schválení, aby tato nejprve posoudila jeho morální a etickou nezávadnost, což může nějakou dobu trvat. Pro možnost publikace okamžité použijte interForum.cz nebo požádejte redakci o autorizaci.

Možnosti upozorňování:
avatar
7500
Peter Smelik
Anonym

Medializované na „Upozornenia a výstrahy

wpDiscuz
Proč se DuchDoby.CZ bez Vaší pomoci neobejde? Informace ZDE
Hello. Add your message here.